2012. április 18., szerda

Köszöntő

Kedves látogató!



Úgy kezdődött az egész, h a játszóházvezető képzés végén szakdolgozatot kellett írnom, 
ahol a játék történet témát választottam, ahol a játékmackó fejlődését dolgoztam ki, 
tarkítva a mackó megjelenésével a mesékben... 
Az anyagok böngészése közben kedvet kaptam plüssmackók gyűjtéséhez, ami egészen jól sikerült... :)

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy bemutassam mennyi plüssmackóm van.
Most szám szerint: 338-an vannak! :) de biztosan bővülni fog még...

Szeretnék egy állandó kiállítást is szervezni belőlük...
...és később egyéb mackós csecsebecsékkel is szeretném kiegészíteni...
...kézműves foglalkozásokkal, játszóházzal összekapcsolni...

Addig is itt a blogon, maci témát feldolgozó kézműves ötletekkel is tarkítom a kínálatot! :)

Jelenleg 2 ideiglenes kiállításra is van lehetőségem, ami nagy örömmel tölt el!

Az első bemutató a gyermekeim általános iskolájában lesz, előreláthatólag 3 hétig. 
2012.04.23-a hétfőtől indul a Kiskulcsosi Hét keretében.
Előzetes egyeztetés után bárki ingyenesen látogathatja.
Bejelentkezés: 
Kiskulcsosi Általános Iskola +36/59/503-126
engem is kereshettek: 
Némethné Edit +36/30/89-345-99
Rövidesen képes beszámolót is készítek róla! :)

A második bemutatóról még nem nyilatkozom, de gyereknap környékén fog debütálni és nagyon jó célt fog szolgálni a Karcagon élő gyerekek érdekében... :)

Érdeklődés esetén további ideiglenes kiállítást is szívesen vállalok!

Remélem felkeltettem az érdeklődésedet és visszatérsz erre az oldalra! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése